måndag 9 mars 2009

måndag 19.58

hej allihoppa.
här sitter jag helt död och väntar på att beb ska komma hit, dum i huvet som han är så går han och lägger sig hemma.. fick inget svar på msn på ca 2 timmar så till slut så ringde jag och då sov han.. fan va arg jag blev, haha!
är skit sugen på choklad också, och chips.. fyfan va gott:( tror det börjar närma sig mens dags. fyfan va jobbigt, kan man inte hoppa över denna gång? snälla gud

beb sov här till idag och ska även sova inatt också. blir myys:) han har även vart snäll och tagit hit sin bärbara data som jag ska sno ett bra tag. väldigt skönt att ligga här i sängen istället för att sitta i en oskön datastol ..
nu tänkte jag gå ut och röka, har känt att jag är röksugen i ca en halvtimme nu men inte orkat gå upp ur sängen, skulle seriöst kunna somna om jag bara blundade.. chansar på att jag skulle sova efter 1 minut, om ens det ..

är helt slut efter praktiken också, jag får så sjukt ont i mina knän .. eftersom jag redan har problem med dom .. fötterna har jag faktiskt inte lika ont i längre, är mest hälarna som jag har ont i men det går över rätt snabbt:) .. är faktiskt jätte nöjd med att jag fick vero moda som praktik plats, hur bra som helst är det .. och dom som jobbar där är hur snälla som helst, roliga små krabater ..
nej nu ska jag röra på arslet och gå ut och röka, är så jävla fattig just nu så det är verkligen hemskt! har inte råd med nånting, har inga cigg så får gå och röka på mamma .. är godis+chips sugen men kan inte köpa för jag har inte ens 1 krona .. oh lord! give me some money

neij, vi hörs och syns imorgon förmodligen:)
Peace&Love

Inga kommentarer: