söndag 1 mars 2009

söndag 18.42

nu vinter. sen vår . efter det sommar .och sist höst .. och just nu skulle jag kunna börja tjura för att jag vill ha sommar så mycket! tänk er så skönt det skulle vara att dumpa alla stora och tjocka jackor/kläder och ta på sig solbrillorna och bara gå ut och gå, dra till stranden och sola, bli BRUN! .. alltså åh, det är verkligen det bästa som finns..

idag har jag inte gjort speciellt mycket, vaknade otroligt tidigt för att vara mig. runt halv 12 gick jag upp och började fixa mig och pratade med mullebulle min bebis.. världens sötaste unge! jag ska ha en melwin när jag bli stor, längtar ! haha

nu ska jag snart hoppa in i duschen. praktiken börjar som sagt imorgon, så sjukt skönt att slippa skolan i 5 hela veckor.. men kommer sakna alla tjejer<3
hör kanske av mig imorgon efter praktiken
Peace&Love

Inga kommentarer: