onsdag 11 mars 2009

onsdag 19.48



R.I.P Ann-Britt Johansson!
du har alltid funnits där för mig och alla andra som stod dig nära och nu är du borta, jag kan fortfarande inte inse att du är borta . och jag vill heller inte inse det!
du har lidit med canser i 20 år, 5 olika ställen i kroppen och du har vart stark och gått igenom dom alla förutom den sista .. du tunnades ut mer och mer och nu sist jag såg dig, i lördags såg du verkligen hemskt smal ut . det var läskigt att kolla på dig .. men jag är glad att du kände igen mig trots att du vart drogad av morfin i flera veckor i sträck ..
du måste iallafall fått den bästa döden, att somna in . och jag är glad att du inte längre ligger och lider ..
jag vet att du kommer sitta där uppe och kolla ner på mig, finnas för mig ..
jag älskar dig farmor , vila i frid min ängel:'(

Inga kommentarer: