tisdag 10 mars 2009

tisdag 00.26

hey allihoppa .. här ligger jag med datorn i knät och tittar på big brother , märkte igår att det går på tv .. riktigt kul att kolla på det igen, gamla avsnitt och plus att det inte går längre :)

imorse när jag vaknade var jag hur trött som helst och orkade verkligen inte gå upp .. gick upp och rökte sen gick jag och la mig i sängen igen, mamma ringde strax efter och jag sa att jag inte orkade gå till praktiken idag .. det tar verkligen på krafterna att stå upp mellan tio och sex varje dag , jag sitter högst en halv timme under dom timmarna ..
så iallafall, både jag och marcus stannade hemma från praktik och skolan . var faktiskt riktigt skönt och verkligen efterlängtat!
idag bestämde jag och marcus att vi skulle åka till ödeshög på fredag till söndag, så får hoppas jag får ledigt från praktiken på fredag för vi ska åka runt 11-12 ..
imorgon blir det dans, kul och skönt:)

nu tänkte jag lägga ifrån mig datan och försöka sova:) .. kanske skriver nånting imorgon om jag hinner
Peace&Love

Inga kommentarer: