lördag 28 februari 2009

lördag 22.43

kom hem till marcus för någon timme sen.. har vart hemma hos hans pappa nästan hela dagen, trevligt! .. jag marcus och evelina åkte dit runt två och lite senare kom admir lena och melwin. åt och kollade tv och fikade osv. och melwin var lika gullig som alltid.. och han kom ihåg mig, snacka om att jag blev överlycklig , haha!
admir skjutsade hem oss runt nio efter att vi kollat på melodi festivalen , och fyfan vilka dåliga låtar och sångare det var, skämmigt sverige.

nu ska vi väll bara sitta hemma hos marcus resten utav kvällen, kolla på någon film eller något. har haft kul idag iallafall, imorgon blir det att ta det lungt och åka hem till mamma och packa ihop alla mina kläder eftersom det är pappas vecka den här veckan som kommer, drygt..

börjar praktisera på måndag också, kul fast ändå inte.. skapligt skönt att slippa skolan i fem veckor iallafall, får hoppas att allt går bra på praktiken.. ska föresten till skolan på måndag morgon och ha en lektion, den lektionen slutar halv 12 och jag börjar 12.. ska hinna äta och ta mig till stan på en halvtimme, kommer inte hinna.. men skämmigt att komma försent första dagen, vilket inte får hända! får hoppas på att pappa skjutsar mig, och käkar med mig..
nu har jag inget mer vettigt att skriva, skriver nog imorgon.
Peace&Love

Inga kommentarer: