torsdag 19 februari 2009

torsdag

idag börjar jag känna mig bättre, faktiskt.. otroligt skönt är det! blir jag dålig senare idag så skjuter jag någon i huvet för jag orkar verkligen inte vara sjuk längre..
först förkyld,hosta+feber sen magsjuka, liksom? save me
fast fan vad dum jag känner mig som sitter och klagar på att jag är sjuk, såg en otroligt hemsk film igår som adel tipsade mig om."the girl next door" ..och det är inte komedi som alla trodde, det står skräck men det vare inte heller.. utan den var bara hemsk, sjukt jävla hemsk!
jag grät under ungefär halva filmen, den måste verkligen ses!

iallfall, om jag blir bättre så kanske det blir skolan imorgon.. sen är det LOV! wiiiihooo va skönt.

&har en tråkig nyhet att berätta, folk som känner mig vet att min farmor har canser för ungefär 5e gången.. och i förrgår avslutade dom hennes behandling, finns inget dom kan göra för det sprider sig mer och mer..
håll dig stark farmor, du får inte försvinna än!
Peace&Love

Inga kommentarer: