måndag 9 februari 2009

måndag

fyra små söta bilder ifrån lördagen när sara firades!






här sitter jag och proppar i mig mackor & oboy efter en skit dryg dag i skolan, är hur trött som helst.
påtal om att jag äter, jag har börjat äta hur mycket mat som helst, alltid hungrig och tar världens jävla potioner.. får be till gud att jag inte är gravid igen, då vet jag inte vad jag tar mig till..

idag på gympan fick vi kolla på HLR(hjärt och lung räddning, för dom som inte visste) film och sliska på dockor, miniann hette hon faktiskt.. haha!
jag som hade ett sånt bra schema så ska dom komma och förstöra,är trött på skolan!
fick föresten ig på mitt matte prov, matte har alltid gått åt skogen och ändå så har jag valt matte b? emma använd hjärnan, du kommer inte klara ett enda tal.

nu ska jag, som vanligt gå ut och röka och sen ska jag byta om och ta mig mot gryta.
kanske skriver någon rad senare:)
Peace&Love

Inga kommentarer: