torsdag 26 februari 2009

torsdag 22.24

bild från i somras hemma hos tobbe(marcus bror)

melwin..en bild från i somras

en gammal bild från i somras hemma hos min farmor.

vart väckt idag runt 2 av egomarcus som inte tyckte att jag behövde sova mer.. gick upp och började fixa mig sen var vi hemma hos han och vakta luna nån timme sen tog vi bussen ner på stan med evelina och malin, gick runt och kollade lite och marcus köpte ett par jeans. mötte mamma och fick pengar så gick vi och köpte hårförlängning och malin och evelina åkte hem.. det satt redan clips på men köpte mörkare hår än vad mitt egna hår va så fick gå till cut and blow och så blandade dom ihop färg åt mig så gick vi till spicy och beställde mat så kom maud och hämtade oss.. nu sitter vi båda här i soffan och ska snart kolla på film.. föresten så måste jag säga att det är första gången någonsin håret blir som jag vill ha det när jag färgar, grattis till mig!

imorgon kanske marcus syster+pojkvän &son kommer hit, skojsigt värre.. länge sen man träffade mulle bulle.. och förhoppningsvis så ska vi träffa hans pappa på lördag, var också väldigt länge sen jag träffade han..

nu ska vi lägga oss i sängen och kolla på någon film, mysigtpysigt! kanske skriver nånting imorgon
Peace&Love

Inga kommentarer: