söndag 8 februari 2009

söndag

och jag är verkligen sämst på att skriva, men vad ska man göra.. ska försöka bättra mig lite granna faktiskt..
den här helgen har varit både bra och den sämsta på väldigt länge.
jag ,elin och teddy åkte runt lite granna i fredags och dom skjutsade hem mig vid halv 1 eller nått:)
lördagen var rolig till en början och sen vart det kaos och jag gjorde ett stenhårt misstag, som jag verkligen ångrar! ni förstår nog inte mycket ni som inte var med, men det behöver ni inte heller. håll bara tummarna för mig att jag och elin lyckas lösa det här, för hon betyder så otroligt mycket för mig och en sån här grej som jag lyckas förstöra bara för att jag är full&arg är inte värt det, inte våran vänskap! den betyder för myckt för mig.

nu ska jag ut och röka och kolla på när snön faller ner på marken, fyfan vad jag hatar snö! helt otroligt, vill ha sommar NU NU NU!
blir att försöka få till en snygg kropp till sommaren och kanske sluta med allt godisätande, fy fy emma!
och föresten så ska jag försöka ta skolan lite mer seriöst, börja plugga och sköta mig i skolan osv. hoppas jag lyckas och att det ger resultat:)
Peace&Love

Inga kommentarer: