torsdag 29 januari 2009

onsdag

hade tänkt att kortfatta min dag lite granna.
började med att jag vaknade vid 11 gick upp&fixa mig osv. drog till skolan och var där till 15.20.
drog ner på stan med muna , bella,madde och basem och gick raka vägen till donken, var vrål hungrig så satt fint med mat. haha, matälskare som jag är! satte mig på bussen hem efter det och satt med musik och rätt som det är kommer mamma fram och nyper mig i armen, riktig bitch. iallafall så drog jag ner på stan lite senare och köpte lite grejor:)
imorgon är det fredag, fyfan så skönt! men tro det eller ej, det blir en lugn helg efter allt som hände förra helgen.
ska vara med elin imorgon ett tag, får se vad vi hittar på:) blir nog att dra till irsta efter skolan iallafall

nu orkar jag inte skriva mer, skriver kanske imorgon.. och jag ska försöka skriva lite oftare.
Peace&Love

Inga kommentarer: