tisdag 27 januari 2009

tisdag

..i miss it all so bad










heyheyhey på er.
här sitter jag och tänker tillbaka på massa gamla tider och är halvt tårögd, alltså det finns så jävla mycket som jag saknar! som tex önsta & tjejerna + massa massa mer! det är fan helt sinnes sjukt att allt bara försvinner, läste igenom fridas blogg för ett tag sen.. vi blir 17 i år, känns som att det var igår jag precis skulle börja 7an på önsta. tiden går fort, för fort ibland tråkigt nog.

Imorgon har vi halv studiedag och börjar halv 2:) riktigt skönt, så det blir spicy med några giirls innan vi börjar och senare på kvällen är det dans igen, riktigt funnybunny!
måste ta mig i kragen och åka ner på stan någon dag och verkligen leeta efter kläder, inte ta det första bästa som jag alltid brukar göra.. behöver så otroligt mycket saker.

& i helgen skulle jag vilja dricka med antar att det inte blir av, vart alkohol förgiftad. är inte speciellt rädd för det eftersom jag ändå knappt kommer ihåg något, men dom som var med tycker nog inte att jag ska dricka.. så får se hur det blir, vill dricka men planerna kan ju alltid ändras:)
tänkte hoppa in i duschen om ett tag och sen sätta mig med kursvalen(?) ..oh myyyyy god säger jag bara, jag orkar verkligen inte. får panik av bara tanken, det enda jag vet är att jag absolut inte ska välja logistik utan tar vanlig handel eller vad man ska säga.. men sen två saker till ska man välja, och jag vill inte välja något alls.. får se hur det blir och vad jag väljer! lappen ska vara inne imorgon och som vanligt börjar jag kvällen innan, suuurt!
nu vart det här rena rama dagboken så ska sluta skriva, haha
hörs & syns, ska försöka bättra mig med att skriva och kanske börja lägga in bilder på outfits. får se hur det blir som sagt
Peace&Love

Inga kommentarer: