torsdag 8 januari 2009








HeyHeyHalllllå!
Sitter i skolan och har Näthandel, vet inte riktigt vad ämnet är eller går ut på men får väll hänga med så mycker som möjligt. Har prov redan på måndag, men Lisa ska ge mig papper så jag får läsa på.. Wish me luck!
Har haft hål från 10 i 11 till 10 över 1. Hur segt som helst, men jag och Lisa klarade oss igenom den stunden rätt bra ändåå.. Hihi
Har bara en lektion kvar efter den här och det är engelska, inte så jobbigt och det är nog det enda ämnet jag förstår mig på.

Efter skolan tänkte jag nöta en massvis med filmer, är sugen på att träffa Elin så får hoppas hon har tid..
Imorgon efter skolan blir det att äta mat med Sofia, Jossan,Amanda, Frida, Elin och kanske Julie om hon blivit frisk.. Mycket trevligt:) .. Lite jobbigt bara att elin inte kan äta eller känna lukten utav kina/thai mat och jag kan inte äta eller känna lukten av pizza, så får bli något annat förutom det.. Ser fram emot det iallafall, kanske blir några bilder eller något liknade!
Nu ska jag försöka vara lite aktiv på lektionen , skriver nog senare
Peace&Love

Inga kommentarer: