lördag 17 januari 2009

Här sitter jag, bakis som ett jävla cp med huvudvärk och mensverk..Gud kunde inte hata mig lite mer eller?
Gårdagen var ju en lite smått lustig dag. Drog hem från skolan och satte mig vid datorn.
Käkade lite mat osv började fixa mig och sen fick jag skjuts hem till svendsen, senare kom elin och sara med vår dricka och vår kväll startades med ring och fire vilket jag nog inte skulle vart med på för alla gav klunkar till mig och det resulterade min kväll. För mycket dricka alltså
Jag elin och sara drog iallafall ifrån svendsen och skulle till vallby. Elin var spyfärdig och jag och sara satt och lyssna på musik, sjöng och jag drack upp hennes sprit.
Stannade inte på vallby allt för länge men jag lyckades ändå ha sönder krukor från att jag ramlade baklänges när jag skulle sätta på mig skorna, elin spydde och vi alla 3 lackade ur på svendsen som anklagade oss för att ha förstört hennes data och ska ha sju tusen, in my ass att du ska ha pengar!
Vi fick skjuts ner på stan och gick in på donken och käka, sen gick vi runt lite och sen gick jag och elin in på saffets för att vänta på hennes skjuts hem..
Jag gick och satte mig på 91an mot bäckby och lyckades somna, vart väckt nere på stan och dom frågade vart jag skulle..
Jag svarade; jag ska hem!? vart fan är vi? ..
-vi är på stan och ska snart vidare till skallberget
-ahja jag sitter på fel buss.. Och sen vandrade jag över gatan och tog rätt buss och lyckades hålla mig vaken.
Vakna med världens jävla näsblod så fick skrika papper åt mamma.
Nu sitter jag här och är hur jävla sugen på godis som helst, give me candy please!
Hörs och ses/syns
Peace&Love

Inga kommentarer: