onsdag 7 januari 2009

Heyy&hååå
Nu äntligen är första skoldagen över, eller ja den slutade iförsig för några timmar sen.
Var inte ett dugg skönt att vara tillbaka, roligt att träffa klassen igen bara..
Och det är fortfarande inte säkert om jag kommer att behöva gå IV eller inte..Hoppas inte!
Fast måste jag gå om sen så väljer jag IV själv, skulle vara grymt onödigt att gå och kriga för betyg i handel ett halvår till och sen inte få någonting för det, no way säger jag bara!

Var svårt att somna igår precis som vanligt.. La mig i sängen runt halv 12 och satte på Taken. Ouuuft vilken bra film måste jag säga, grymt bra & absolut värd att se.. Dom som inte ser den missar något kan jag ju säga:) hihi

Höll på att somna idag ett antal gånger i skolan, hate it!
Och när jag sen kom hem var jag precis lika trött men fick inte sova för pappsen, och han hade en poäng med det han sa.. "Går du och lägger dig nu kommer du ha precis lika svårt för att somna ikväll också, och då blir det jobbigare att gå upp imorgon bitti" .. Så sant så sant, tänka sig att pappa hade en hjärna trots allt, chockad blir man!
Blir väll ännu mer film-tittning idag, och snart ska jag ta en skön dusch..
Hör nog av mig senare:)) .. Och nu har jag föresten laddat ner tre filmer igen..
Ni känner nog igen dom allihoppa, vart dom här :
Bring it on (var väldigt länge sen jag såg den)
Wild child ( Sofia tipsade om den)
Twilight ( Många säger att den är bra, så får kolla upp det vaa)
Hörs och syns iallihoppa, skriver kanske lite mer ikväll
Peace&Love

Inga kommentarer: