tisdag 6 januari 2009

Heyhey hallå!
Jag sitter här med ångest, ångest inför att skolan börjar imorgon..
Trots att jag vart sjukskriven och sen haft lov så vill jag inte tillbaka och saknar det inte ett dugg, fattar ändå ingenting så förstår inte varför dom tvingar mig tillbaka dit!? .. Ahja, finns väll inte så mycket jag kan göra än att bara acceptera det och ta mig upp på mornarna.
Och med tanke på att gå upp tidigt.. Jag kommer aldrig komma upp imorgon, Hade tänkt att försöka lägga mig och sova runt halv 12 men hur fan ska det gåå?.. Är inte ett dugg trött och känner verkligen inte för att börja skolan igen.


&varför ska jag alltid lyckas förstöra allting, och hamna i en konstig sitts som jag igentligen inte borde sitta i.. Allt är ett stort jäkla missförstånd.
Och det är tack vare en viss person som jag sitter i den.. Borde du verkligen förstöra mer för mig? Tycker du borde hålla dig så långt borta som möjligt och låta mig vara.
Och varför blir alltid vissa arga fast dom inte ens vet hur det ligger till?.. Har fått så enormt mycket skit kastat på mig idag fast du inte ens vet hur det ligger till och du vägrar lyssna, e trött på att du alltid ska trycka ner mig nu.. Nu är det slut på det här! Have a nice life and leave me alone!

Btw så har jag laddat ner lite filmer, vart 3 stycken ;
Love and other disasters (Kollade jag på med Elin&Miccis tidigare idag) Den var inte så värst bra.
Taken (Josefin tipsade mig om filmen och den hade fått ganska bra kritik, kan ju vara värt att se)
P.S i love you ( Hanna tipsade mig om den , fast Elin &Miccis sa att den sög.. så vi får se)
..Igår kollade jag på en enormt bra film föresten, Sara tipsade mig om den och den heter Picture this. Så himla bra film, från början till slut.Den handlar om en tjej som snart ska fylla 18år, hon har en överbeskyddande pappa och har velat ha den snyggaste killen i skolan ända sen hon var liten..Vill inte berätta för mycket utifall ni ska kolla, men den är verkligen sevärd, så den kan ni ladda ner om ni känner för att kolla på en bra film!
Nu tänkte jag gå och borsta tänderna och sen sätta på Taken. Hoppas den är bra & jag hoppas verkligen att jag kan somna efter den.
Hörs&syyns gott folk, simma lungt!
Peace&Love

Inga kommentarer: