torsdag 1 januari 2009







Hey alla bakfulla svin! ..Jag är iallafall en utav dom
Hoppas erat år (2008) vart bra, och hoppas er ett ännu bättre år..
Jag orkar inte skriva speciellt mycket men hade det jätte trevligt igår.
Nu sitter jag här och det känns som att jag ska spy hela tiden, hoppas verkligen att jag slipper det! Hatar att spy och hatar folk som spyr, haha..
Hade tänkt att lägga in några bilder från igår.
Orkar verkligen inte skriva något mer nu, så ni får hålla tummarna att jag inte spyr och piggnar till snart.. Vart en aning för mycket alkohol för mig igår, men nyårsafton ska ju vara en trevlig kväll med massvis med alkohol, och det vart det verkligen!
Kanske skriver lite senare eller så skriver jag förhoppningsvis imorgon. Gott Nytt År mother fuckers.
Peace&Love

Inga kommentarer: