fredag 2 januari 2009

Jag&Jerome.. Och en annan hade visst fått i sig lite för mycket av det goda

GodMorgon GodMiddag GodKväll! :D
Här sitter jag och fryser ihjäl med ett glas cola som vanligt!
Kom nyss hem för andra gången idag från stadeen.. Var nyss och solade med Elin, tyckte man behövde bättra på färgen lite.
Åååå gud vad jag vill ha sommar, ganska skönt att man bor skapligt nära löga.. Så skulle ju vara bra om jag fick utnyttja det lite också.. Menmen, sommaren kommer väll när den kommer! Får hoppas vi får en lite mer soligare sommar detta år.


Snart tänkte jag smörja in mig och lägga mig under täcket och kolla på oc eller oth, älskar't! Är fortfarande sjukt seg efter allt nyårsfirande. Tur att det som sagt bara är en gång om året..
Hörs och syns imorgon eller senare ikväll
Peace&love



Inga kommentarer: