onsdag 21 januari 2009

onsdag

Nu är det onsdag igen och det har gått en hel vecka utan att emma har rört sina naglar.. Är faktiskt ganska stolt över mig själv, men är ganska så säker på att jag snart tröttnar på att spara och börjar bita igen.. Men får hoppas på det bästa och att jag slutar bita helt, föralltid
Idag började jag kl 8 och var hungrig som en varg, skolmaten var äcklig som vanligt så jag, anton, marcus och molnet gick till karamellfarbrorn och köpte godis i stora lass , som sen malin och madde åt upp som var för lata för att följa med dit.
Efter skolan åkte jag och min älsklings elin ner på stan och mötte upp kuru, käkade donken och väntade på att klockan skulle bli kvart över 6 så att dansen skulle börja. det var riktigt kul men jag hängde inte riktigt med, kände mig som en vandrande pinne jämfört med alla andra viga människor som var där.. menmen, hoppas det blir bättre!:) har iallafall bestämt mig för att fortsätta..
Och igår färgade jag håret som det var bestämt, malin lurade i mig en färg med mahong i och sa att det inte skulle bli rött, vilket det blev! Aldrig kan jag få en hårfrärg som är fin och som jag själv blir nöjd med , nejnej..

Nu ska jag gå och borsta mitt hår och sen kolla på någon film, börjar 13.20 imorgon, fyfan så skönt! Ha det så bra era puckon
Peace&Love

Inga kommentarer: