måndag 19 januari 2009

Måndag

Pappas två nyaste tattisar, underbart älskad dotter jag måste vara:) HIHI

Och en seg jävla måndag är nästan helt avklarad. Måndagar är verkligen det värsta som finns och har alltid varit, vilket betyder : svårt att somna på söndags kvällen/natten , ännu svårare att komma upp ur sängen på måndags morgonen, och skolan (börja kl 8 & gå till halv 4, vill dom ha ihjäl stackars emma)?)
Imorgon blir det nog en otroligt skön dag, börjar 09.40 och slutar 12.50 .. Kan det bli bättre? Svar; nej!!!! =D
Imorgon efter skolan blir det att dra till stan med min underbart knasiga sis(igentligen min kusin men är som min syster, &tack för det!) .Blir att investera en hårfärg som är efterlängtat, tror det blir att ta en toning istället för färgning, sliter mindre på håret och hannah säger att det blir bättre resultat, får se vad jag och sis kommer fram till imorgon när vi står där framför fyllan med hundratals hårfärger.. Skulle behöva lite kläder, får se om jag hittar något. Har bestämt mig för att bara köpa kläder och jag verkligen verkligen behöver det plagget, och förhoppnings vis på det sättet spara lite pengar.. Får se hur det går!

Idag åkte jag hem till pappa för att sova här, och som jag skrev där uppe att jag börjar 09.40 och jag har lovat lisa att vara i skolan kl 8.. Kan ni förstå det!? .. Inte ens jag kan, men vad gör man inte för henne(kk) min underbara laysi

Nu ska jag läsa lite bloggar kolla bilddagboken och sen sätta på en film och mysa mig ner under täcket. Någon dag lägger jag upp bilder om mitt underbara 2008..
Hör nog av mig om resultatet av hårfärgen imorgon, hoppas det blir bra så jag slipper gråta över mitt hår nåmer! haha, hörs och syns mina vänner
Peace&Love

Inga kommentarer: