söndag 18 januari 2009

saturdayyy


Haft en riktigt skön helg faktiskt..
Full kastrull i fredags och igår tog jag det bara lungt, vilket jag ångrar för nu är jag sjukt sugen på en riktig brakfest.. Menmen, får väll vänta till nästa helg.. Blir att festa med elin igen och kanske Hannah och Emelie, får se vilka det blir:) kul skare bli iallafall!
Har nyss målat mina naglar, btw jag håller på att spara.. Har inte bitit på 4 dagar, grattis till mig:))) Men har dom nog inte så länge skulle jag tro, bara vänta på att dom ska växa ut lite och sen blir dom mjuka och går av, då brukar jag oftast tröttna på att spara naglarna så börjar bita igen.
Hm, jag vill tatuera mig! Ska göra det nästa gång engelskmannen kommer till sverige, pappas kompis kompis äre, tatuerat i 35 år så hoppas han inte gör illa mig:( blir nog att göra nått blomaktigt på skulderbladet eller vad det heter , en ganska stor ska jag göra.. Eller så blir det 3-4 stjärnor bakom höfter, eller hur man ska förklara det, ser fram emot det iallafall!:)
Blir absolut ingen impuls tatuering, ska vara säker på mitt val så att jag inte ångrar mig efter en vecka som jag brukar göra med hårfärger.

Imorgon är det måndag vilket är en riktig mördar dag i skolan, börjar kl 8 och slutar halv 4. Längtar till torsdag, vi börjar 13.10 och slutar runt halv 3 eller något.. kanske tjugo över 3. kommer inte ihåg..
Menmen, nu ska jag gå ut och röka och sen försöka hitta någon bra film att ladda ner.. Har ni några tips så skriv gärna.
Peace&Love

Inga kommentarer: