onsdag 28 januari 2009

onsdag

nu sitter jag här helt utmattad efter dansen, situps kan jag säga inte är min starka sida.
min svanskota är cp sen många år tillbaka så kan inte lyfta upp kroppen som man ska när man gör situps utan att det gör sjukt ont, så a.. jag måste ligga på någonting mjukt, men får stå ut på dansen.

min dag har varit hur skön som helst, ställde klockan på 10 och elin ringde mig precis efter klockan ringt, det var bra det för annars hade jag somnat om.
åkte ner på stan vid 12 och träffade några girls, vandrade till spicy och åt. och jag fick som vanligt panik över vilket nummer jag skulle ta, stod mellan 13c & 14. vart 13c för dom som ville veta:) haha
efter vi ätit drog jag och malin till skola för engelska, började halv 2 och slutade 20 över två.huuur skönt som helst! och imorgon är det torsdag och jag börjar 13.20 och slutar 15.20, ganska skönt det också!:)

nu ska jag hoppa in i duschen och sen proppa i mig brownies och cola, haha!
skriver nog imorgon om jag inte har annat för mig, tjing tjing!
Peace&Love

Inga kommentarer: