tisdag 13 januari 2009

bilden vart rätt mörk och ganska orange, håret ser värre ut i verkligheten



shulululu


&då var det gjort.. Herregud säger jag bara.
Mitt hår vart en aning grön/grått/blondt efter färgningen som igentligen skulle bli ljusbrun, yes kerstin! Verkligen inte så lyckat..
Och kan heller inte färga om förens den 20onde, hoppas den färgningen blir lyckad.
Blir att låta Malin, min kusin färga håret. Hon som gjort det ett antal gånger på mig och då det faktiskt blivit bra.
Hade prov idag i datorkunskap, och fick G.. Väldigt skönt
Snart börjar dansen och jag ser verligen fram emot det, jiiippie!
Har en enorm träningsverk ifrån gympan i måndags, helt sjukt! måste vart år sen jag rörde på mig sist , och år sen jag hade träningsverk .. för jag hade glömt hur det kändes, och det vill man ju helst slippa!
Har ännu ett prov på fredag i logistik, och hade ett i måndags, näthandel(ithink) .. det provet gick verkligen åt helvete var ungefär 3 sidor med frågor och jag fyllde i en?.. och inte ens den kan ha blivit rätt, så det blir väll IG stämplat i min panna ännu en gång.
Nu ska jag kila och röka och sen sätta på en film, kollade nyss på never back down och det var faktiskt riktigt braa:) .. har gått och blivit en film nörd, har ni någon bra film att tipsa om så skriv gärna!
Peace&Love

Inga kommentarer: