söndag 21 december 2008




Heyy alla små och söta filurer.
Nu har det vart ett bra tag sen jag skrev IGEN. Men har faktiskt inte haft tid, eller så är det så att jag har alldeles för mycket tid så att jag glömmer bort att bloggen finns?.. Hm, en klurig fråga.
Kanske ska ta och berätta om hur min helg har varit, tar det lite smått.
Fre- Broder hämtade mig från Marcus och jag bad elin komma över, vi var at my place typ 1-2 timmar sen drog vi ner på stan och solade och sen drog vi vidare till Bäckby däre var "fest". Drog hem ungefär halv 2 och sen kurade jag ner mig i min underbara säng. Kul dag!
Lör- Bad jenny komma hit och hon kom efter sisådär 2 timmar eftersom hon tog 12an istället för 11an eller 14.. Smart där jenny! Vi var hos mig ett tag tills vi bestämde med Solina och Josefin att vi skulle dra ner på stan och ta en fika på stugan. Väldigt myys, älskar mina tjejer!
Ungefär vid 8 skulle dom ta bussen till Hökåsen/Tillberga så jag drog hem till Marcus. Kul dag!
Sön- Vaknade upp och kände mig helt död, var så otroligt trött och ville bara somna om. Gick nämligen och la mig vid halv 7 inatt, kollade på Titanic och den slutade väll runt 6 sen kunde jag inte somna(som vanligt) . Min fader och moder kom och hämtade upp mig hos Marcus vid 3 kanske och så drog vi till donken. Mycket efterlängtat! Och nu så sitter jag här och funderar på om jag ska sminka mig eller inte?.. Ska nämligen till stan lite senare och sola &fika med Solina och kanske Josefin. Jaja, får se hur min kväll slutar. Har iallafall haft en rätt så trevlig helg med trevligt folk, tack för de!
Hör av mig lite senare när jag känner att jag har något intressant att berätta:)
Peace&Love

Inga kommentarer: