onsdag 17 december 2008






Ho ho ho gott folk!
Snart är det julafton och tiden går jävligt snabbt..Har igentligen inte önskat mig nå viktigt utan bara en massa skit.Vad har ni önskat er för roligt?:)

Sitter och kollar runt på hundar på google. Jag vill ha en Rottweiler eller Chihuahua, hittar bilder på skit söta hundar. Och hanna berättade att hon ville ha en mops, inte alls lika söt! Kanske borde bli av med min hund rädsla innan jag skaffar hund..Menmen
Och föresten så har jag börjat dricka otroligt mycket kaffe, nästan beroende! Förut tyckte jag inte alls om kaffe men nu är det sjukt jäkla gott.. MUMS
Igår natt satt jag uppe vid datorn till kl 4. Förstår igentligen inte hur jag orkar, men är ju aldrig trött så då kan jag lika gärna sitta framför datorn.. Mitt ansikte kommer nog vara fyrkantigt snart.
Sitter just för tillfället och pratar med Josefin om hundar, hon vill också ha en Chihuahua..Dom är så små och söta,hihi!
Har suttit här och vart sjukt jäkla röksugen ett bra tag nu så nu får jag resa på mitt arsle och gå ut.. Är alltid så rädd att jag ska väcka mamma, men har klarat mig undan från det hittills som tur är:) ..
Skriver antingen senare ikväll/inatt eller så skriver jag några rader imorgon.
Ska förmodligen på stan med Jenny, väldigt efterlängtad flicka det där! Ska bli kul att träffa henne och få prata massa skit:)
Peace&love

Inga kommentarer: