torsdag 4 december 2008

Igår firade jag pappa med Bodil , Malin och min kära mamma.
Fikade och lite sådär sen skjutsade Bobil och Malin mig till Marcus house.
Satt och kollade på när han spelade wow i ungefär 3 hela timmar, fast grabben sagt att han aldrig skulle börja spela wow.. Vem sitter nu fast i skiten, jo juste.. DU göre! uscha mig
Efter det så gjorde vi inte så mycket, kollade Prison Break när vi skulle sova och när det var slut så hade vi lite krig, jobbigt vare så vi vart hungriga och gick upp och gjorde nudlar 3 på natten. Normalt? Svar; Nej.. Men vi är inte normala såe
Vaknade upp bredvid tjockisen utav att han spelade need for speed på sitt nya playstation. T Ö N T varning säger jag bara, wow och playstation.. Kan det bli värre?
Gick och tvättade håret efter morgon ciggen sen gjorde vi inte så mycket mer, efter ett tag kom papsi och hämtade mig och vi åkte hem till mamma och gav katterna lite sällskap och gav dom mat, och jag fick ta bort deras bajs ur lådan. EAK!
Vi åkte därefter till Rusta och köpte ett par gardniner till köket, riktigt snygga får jag lov att säga att dom var..
Nu sitter jag här och är proppfull i magen efter mat + en massa godis. Och hade till och med tänkt att gå och hämta chips påsen nu också, haha! Sumo-Emma
Imorgon är det fredag och jag har inte en aning om vad jag ska göra. Vi får la se som alla göteborgare säger.
Hör kanske av mig lite senare, eller imorgon!
Peace&Love-

Inga kommentarer: