fredag 5 december 2008

Yeyyyyyyyyyyyyyyyyyy!
Nu är hela jag fylld av lycka och glädje kan jag säga. Imorgon flyttar vi in i nya lägenheten på Stohagen, fyfan så skönt! Äntligen
Blir att gå upp tidigt imorgon eftersom vi ska tagga till Ikea och köpa upp hela affären, inreda mitt rum lite smått men mer grejer får jag köpa senare.. Ska tapetsera om mitt rum lite senare också, Pappsen ville liksom inte göra det nu, fett taskigt av han! Men ahja, vad ska man göra..
Min kväll idag kommer suga balle, eftersom jag inte får dricka alkohol och västerås är dödare än en grotta! Hate it
Nu tänkte jag tagga och dricka lite cola och prata med mammsen och pappsen.
Hörs av lite senare eller imorgon.
Peace&Love

2 kommentarer:

Melinda Olah sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Melinda Olah sa...

Vette17 vart jag skulle svara, så gör det här! Asos.com hittade jag dom där tre klänningarna :)