måndag 15 december 2008

Jag och elin i våra bästa dagar.. Visst är vi för söta?



Heyy alla glada idioter! Har inte skrivit på väldigt väldigt länge och jag har faktiskt en ursäkt till det, har nämligen hållt på och flyttat och sen så skulle det självklart ta en jädrans tid för att få internet här hemma eftersom dom som bodde här innan inte hade det.. Lite surt men nu så har jag äntligen fått mitt älskade internet.
Jag trivs ganska bra här på stohagen jag, mitt rum är inte klart på långa vägar men börjar ändå komma lite i form.
Har dock fortfarande lite svårt att hitta, men har iallafall lärt mig hitta hem från bussen och till oxen. Det är ju nästan det enda som behövs, right?:D
Hm, kanske ska berätta lite om min dag. Har inte hänt ett piss igentligen, gick upp klockan åtta för att internet-tanten skulle komma runt 8 och 10 och fixa internet.. Har druckit två koppar kaffe idag, och faktiskt så tycker jag att det är rätt gott.. Min kära fader åkte till ikea för att köpa ett nytt databord till mig så vi monterade ihop det och sen drog han iväg igen. Min broder kom hit på dagen och installerade allt och sen visade det sig att min mus inte funkade så åkte iväg och köpte en mus och en webbkamare:P Yeeeah!
Nu sitter jag här och har döds tråkigt, ska snart hoppa in i duschen och sen nörda framför datorn tills jag blir trött.. Lär bli runt 2-3 som vanligt! Usch vad jobbigt det är att aldrig kunna sova.
Ska komma igång med skrivandet igen, nu har jag ju dator både hos mamma och pappa så kan inte komma med några ursäkter nå mer:)
Peace&love

Inga kommentarer: