torsdag 4 december 2008

Morsning Korsning!
Här sitter jag och spelar mitt vanliga spel, jo Mario! haha.. I just love it
Blir arg om&om igen men ändå så fortsätter jag att spela:
Sitter här pigg som en tupp och vill inte gå och lägga mig på väldigt väldigt länge. Får se hur länge Becczi, Emelie och Linus håller mig sällskap.

Alltså ååååå! Jag vill flytta till nya lägenheten nu, vill ha allt klart och mitt rum tapetserat(stavning?) .. Ska bli kul och se hur det blir sen när vi fått in alla möbler osv, funny bunny!
Och folket, imorgon är det fredag och vafan ska man göra?
Emmson strejkar från alkoholen i ca 2 månader, får nämligen inte dricka när jag tar mina magsårs tabletter.. Uscha buscha, mina helger framöver kommer väll suga häst..
Vill designa om min blogg också, men orkar inte just nu. HöHö, Emmsor är för lat för det vaa.
Nu ska jag återgå till mitt Mario spelande och önska er alla en lyckad och trevlig fredag.
Peace&Love-

Inga kommentarer: