tisdag 2 december 2008


Hej allihoppa!
Har inte skrivit på väldigt väldigt länge, jag vet.. Men har inte känt för att skriva, har inte haft orken heller.
Har väll igentligen inte så mycket att säga nu heller.
Massor med saker har hänt, men tyvärr så är det inga posetiva grejer. Så är inte värt att skriva om dom.
Har klippt lugg föresten, på fyllan tyvärr.. Haha!

Idag skulle det vart 1år mellan mig och Marcus.
Känns förjävligt att bara sitta här och drömma om att jag skulle få spendera den här dagen med honom och förklara hur mycket han betyder för mig, och få höra dom orden tillbaka..
Träffade honom en stund idag, kollade på saw 5 och bara låg där. Kändes inte alls bra så åkte hem efter ett tag.
Jag ser fortfarande inte problemet. Att ge oss en chans skadar dig inte.
Skulle det inte funka så är jag den enda som lider utav det, men det är de värt.
Att iallafall få försöka.
Jag har försökt gå vidare , har verkligen prövat allt.. Ingenting funkar, så gud vill väll inte att jag ska glömma honom. Fuck vad jag hatar det här! Hatar kärlek och dumma jävla känslor.

Skriver kanske imorgon, får se..
Kärlek-

Inga kommentarer: