torsdag 27 november 2008

Guuuud va fet jag känner mig just nu.
Har proppat i mig massvis med fet mat idag, kebab och diamtårta. Fyfan vad farligt gott det är. Haha!
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Mamma väckte mig runt halv 10 så gick jag upp och gjorde mig i ordning och drog till skolan. Hade ett möte med någon doktor på skolan och fick förklarat att jag har typ allvarliga magsår? okeyyy.. Fick iallafall några tabletter jag ska äta ett tag och får se om det blir bättre. Är också sjukskriven terminen ut. Skönt fast ändå inte!
Ber verkligen till gud att jag mår bättre snart, orkar inte med det här!
Har vart och solat idag också, med Marcus..
Du har blivit så fullkomligt jävla dum i huvet så det är sjukt, du är långt ifrån att vara den Marcus jag lärde känna. Usch! Blir så jävla förbannad på dig, ÅÅÅÅ! Försvinn från mitt liv och lämna mig för gott, du är SMUTS för mig!

Nu tänkte jag iallafall gå och röka och kolla på tv ett tag sen äre dags för sängen.
Håller tummarna för dig imorgon mamma, jag älskar dig!
Blir partaj imorgo så skriver antagligen på lördag eller någon gång imorgon på dagen.
Kärlek-

Inga kommentarer: