fredag 7 november 2008

fredag

Äntligen fredag!
Gick upp klockan 7 imorse, var klart ungefär kvart i 8 och skulle precis kolla schemat, då ser jag att vi börjar halv 10. Snacka om att jag blev arg! Gick och la mig i sängen,och somnade. Gosh, jag sov som en ängel. Försov mig tyvärr ganska hårt, vaknade av att min telefon ringde typ ungefär halv 11. Orkade inte åka till skolan då så åkte ner till stan och träffade Hannah och Sara.
Var lite trevligt och träffa dom två kottarna:)
Nu väntar jag på att pappa ska komma hem så jag får skjuts till bjurhovda, sover nog hos kusin inatt.. I miss her a little bit.
Skulle igentligen behöva träffa älskling ett tag innan jag åker till henne men han slutar in praktik klockan 6 , så blir lite sent:(
Menmen, ska antagligen sova där imorgon.
Nu tänkte jag lägga mig i sängen och försöka sova ett tag.
Kärlek-

Inga kommentarer: