tisdag 4 november 2008

vill ha sommar, behöver sommar

En inte så vacker bild på otroligt saknade sommaren
Ge mig sommarn tillbaka!
Varför kan inte sverige vara som hawaii tillexempel?.. aldrig vinter och en massa snuskig snö , snö blir till vatten (en massa plask) och jag hatare verkligen!
Det enda jag vill ha med vintern är julafton, resten kan dra.
Vintern är liksom ingenting man längtar till när det är sommar, när det är vinter längtar man sönder sig efter sommaren. Så make it easy, låt det vara sommar året runt.


____________________________________________________________________
Idag åkte jag hem till min pojkvän efter skolan, möös där ett tag och sedan skulle han och Mattias ner till stan för att sola.
Å då vart genast Emmsan vääldigt sugen på att sola, å lite färg.. MUMS!
Men självklart så ville absolut ingen sola med mig, så blir nog att dra och sola med älskade solina imorgon. Massa kärlek till dig vännen, Massor verkligen!
Nu sitter jag och väntar på att det ska bli desperate housewives, min älsklings serie!..
Pappa har köpt cola och choklad, ett måste att ha hemma.
Och har en hemsk sak att berätta, min käraste vän, plattången har gått sönder:(
lånade med mig Evelinas gamla plattång hem idag eftersom marcus köpt en ny, som jag igentligen ville ha med mig hem. Men fick inte.
Har väll inte så mycket mer att säga, imorgon blir det är skön skoldag. Slutar tjugo över två och nångång efter det blir det solning med bruri.
Skriver förmodligen imorgon, hoppas ni kan hålla er tills dess.
Kärlek-



Inga kommentarer: