söndag 23 november 2008

En vän för livet


Lisa Hedlund min ängel!
Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, Det har gått lite till&från med våran kontakt och hur nära vi stått varandra. Men nu är vi så nära som möjligt, och det är jag så glad för! Du är en underbar människa och jag älskar dig högst! Jag litar på dig till hundra och kan berätta precis allt för dig och veta att det stannar. Hoppas du vet att jag alltid finns här för dig, lyssnar alltid och stöttar dig vad det en är! I ur och skur hjärtat.
Varje gång jag känner mig nere så finns du där och hjälper mig uppåt. Vet helt ärligt inte vad jag skulle göra utan dig.. Du är guld värd och förtjänar verkligen det bästa, på alla möjliga sätt!
Jag kan säga att min mamma tycker sjukt bra om dig och pratar alltid om dig, "hur mår lisa? Vart är lisa? När ska du träffa lisa? " Haha lisa min bebis, du är älskad utav flertal personer och vi alla vill precis samma sak, att du ska må bra!
Just nu är det lite jobbigt för oss båda, men jag finns alltid här! Alltid vännen.
Kommer ihåg midsommar 2006, bästa midsommar någonsin och det var då vi började komma varandra närmare, kände varandra inte så bra då.
Skolan utan dig skulle vara en katastrof! Jag vet att jag inte går dit allt för ofta, men dom gångerna jag är där så behöver jag verkligen dig, Man blir glad i ditt sällskap.
Jag hoppas på många många år tillsammans med dig, och att vår vänskap inte spricker. På något sätt, Kommer alltid finnas här för dig vad det än gäller.
Jag älskar dig min vän, tack för att du alltid ställer upp! Jag uppskattar det verkligen.

Inga kommentarer: