tisdag 4 november 2008

killar, känslor?

Kom och tänka på en sak nyss, pratade nyss med en killkompis på msn.
Det har nyligen tagit slut mellan han och hans flickvän, dom har vart tillsammans i ett halvår
och han är inte ens ledsen.
Kan ge ett exempel, när marcus dumpade mig så var han inte heller ett dugg ledsen.
Vart fan är era känslor grabbar? Jag vet att dom finns någonstans, men ni puttar förmodligen bara iväg dom och har det kvar inom er och bara går runt och låtsas.
Jag säger inte att ni borde gråta er till sömns varje natt som vi tjejer oftast brukar göra, men ni borde åtminstonde visa lite medkänsla!
Jag blir så sjukt irriterad på sånt där, ett sånt dumt svar!
"varför borde jag vara ledsen?" .. Snälla nån liksom, skit i att ni är killar för någon sekund och släpp ut era känslor, eller är ni tomma på dom också!?
ååå, blir så sjukt frustrerad.. Nu ska jag gå tillbaka till dh och försöka tänka på annat som inte gör mig arg.
Kärlek-

Inga kommentarer: