måndag 10 november 2008

What goes around comes around

Idag är det måndag och jag har inte skrivit nånting sen i söndags. Det har vart den jobbigaste helgen i hela mitt liv så har varken orkat eller velat skriva nånting.
Och med övertexten "what goes around comes around" är att jag gjort bort mig så jävla hårt, jag gjorde världens egoistiska sak emot min pojkvän. Jag riskerade att det skulle bli som det blivit nu.Endast för att jag själv var ledsen och sårad pga ett dumt jävla rykte. Men jag gick och var precis lika dålig själv , jag kan inte förstå hur jag kunde!? Hur fan kunde jag vara så jävla dum. Ahja, det här är nånting jag kommer ångra mig för i resten utav mitt liv, verkligen! Vet och förstår verkligen hur dåligt du mår älsklingen min, och jag vill verkligen hjälpa dig att komma bort från det här. Att vi ska komma bort från det här. Jag önskar mer än allt annat på denna jord att du gör världens bästa beslut och ger oss en ny chans. För det är trotsallt Emma&Marcus mot världen, och så har det alltid vart.
Du säger att du älskar mig, gör du det så borde du vilja försöka komma bort från det där.Men du säger att du inte tänker anstränga dig, förlåt. Men vad blir bättre av att bara ligga hemma och tänka på det, jag har gått igenom nästan samma sak som dig.Du gick till en tjej som jag hatar mer än allt annat på denna jord.Men jag förlät dig, eller jag försöker verkligen! För våran skull marcus, jag ser verkigen en framtid med dig. Tar du bestlutet att vi ska gå skilda vägar så kan jag lika gärna hälsa till döden.Utan dig är ingenting desamma, utan dig så är jag en sån otroligt värdelös person, Du har fått mig till en bättre människa! Och det jag gjorde är nästan oförlåtligt, jag vet! Men jag tycker du ska försöka. Vi är människor allihoppa, Människor gör misstag.Men man lär sig verkligen utav dom.Det har iallafall jag gjort. Skulle aldrig göra något sånt här emot dig igen, Skulle aldrig ens såra dig på nått jävla sätt, aldrig! Du är min alldeles egna stjärna, En ängel utan vingar. Du är mitt livskärlek, och det känner jag verkligen på mig! Vill att du ska vara far till mina barn.Kalla mig vad ni vill, men det jag känner och ser när jag kollar in i Marcus ögon är en sån underbar känsla så det finns inte!

Inga kommentarer: