måndag 24 november 2008

Måndag

Fyfan vad svårt det är att gå upp på mornarna, det är helt sjukt!
Ställde klockan på halv åtta nånting men vaknade tydligen inte av den, vaknade utav att pappa ringde mig kvart över åtta och frågade om jag hade gått upp..vilket jag inte hade! haha
Fick lov att GÅ till skolan idag, usch fyfan va hemskt det var! Ska aldrig mer göra om det, Klackskor i hur mycket snö som helst, frös ihjäl och det var svin halt ute! Tack gode gud att jag inte ramlat nångång än så länge, är nämligen expert på det..
Har inte gjort så mycket idag, åkte hem till Marcus efter skolan och träffade Hannah och Emelie.. trevligttrevligt. Nu ska jag vänta på att klockan ska bli nio så desperate housewives kan bööörja,älskar det pogrammet! PUSS
Kärlek-

1 kommentar:

petra yelda sa...

DH är imorgon inte idag svinkelpär