torsdag 6 november 2008

så fel man kan ha

Du sårar mig om&om igen, du säger att de aldrig mer ska hända men det gör det ändå.
Du har ljugit för mig enda sen i somras, och nyss ljög du mig rakt upp i ansiktet.
Hur jävla respektlös kan man vara!?.. du fattar väll att jag blir sårad, om&om igen. Jag orkar fan inte mer, vill du ha mig så visa att du älskar mig och verkligen vill det här. Ska du springa runt och hålla på som du gjort så gör det, men absolut inte när vi är tillsammans! En sak som alltid sagts och verkar vara sant, en gång player alltid player :/
Jag älskar dig så sjukt mycket, hela jag blir varm varje gång jag ser dig le. Du är så underbar mot mig när vi är med varandra, men du har gått och burit på en fet jävla lögn. Du har ljugit för mig i så många månader. Och nyss sa du, skulle inte ljuga för dig om en sån sak blabla.
Allt var bara bullshit, ååå jag är så jävla ledsen. Och tårarna slutar inte rinna ner för min kind!
Jag orkar verkligen inte mer, först hon. Sen tar du den värsta jävla horan i hela stan!
Är jag värd det här?.. Tycker du om att såra mig kanske?
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! :'( lämna mig bara ifred om du ska hålla på såhär, för jag orkar verklien inte längre!

Inga kommentarer: