onsdag 5 november 2008

onsdag



Imorse hade jag verkligen svårt för att vakna, ville bara stanna kvar under mitt varma täcke och somna om, gud så skönt det skulle vart! Men nej, nu är det nya tag och nya steg, måste sköta mig dom här tre åren!
Fick sluta tjugo över ett idag istället för tjugo över två, bara en timme men det var grymt skönt att få gå tidigare. Åkte hem till min älskling direkt efter skolan, låg och mös ett tag tills han kom på att han ville ha nya skor, jobbig jävel! Så jag tog mitt feta arsle och följde med han ner på stan.
Han hittade ett par bruna, typ vinterskor och ett par vantar. Började få mensverk av någon konstig anledning så var inte så kul att vandra runt på stan då inte. Hatar mina p-piller!
Åkte hem till marcus igen ungefär halv 4-4. La oss under täcker för att vi höll på att frysa ihjäl. Fan va kallt det börjar bli, och ganska halt också. Usch vad hemskt,snart är den kallaste vintern här!
Skulle igentligen ha solat idag men så blev det inte, så solar förhoppninsvis imorgon istället.
Nu tänkte jag läsa lisa bloggar och sen hoppa in i duschen.

Kärlek-

Inga kommentarer: