torsdag 13 november 2008

varför alltid jag?

Nu sitter jag här framför min data skärm och pratar med Melinda på msn, hon säger rätt många kloka saker som jag borde göra. Men även fast jag tycker att det låter bra och nog skulle funka så går det inte, vad har hänt med mig?
Har inte gått till skolan sen i måndags, och då var jag bara där till klockan 11 ungefär. Om ens det.
Jag vet att det inte blir bättre utav att sitta hemma, för då kommer allting upp i huvudet hela tiden. Men känner verkligen att jag inte orkar gå till skolan nu. Det känns bra att jag berättat allt för min mamma , så hon kan stötta mig på ett eller annat sätt.
Det är så underbart att bara ligga hemma hos Marcus i hans säng och drömma sig bort, Drömma sig bort till att allt är bra och att det är vi två igen. Lyckligare än nånsin.
Men sen när jag öppnar mina ögon igen och ser att absolut ingenting är som i mina drömmer så faller en tår ner på min kind. Varför kan det inte bara bli vi igen, du säger ju att du igentligen vill? :(
Ska kila iväg till Marcus praktik nu sen ska vi gå ner på stan, Jag älskar dig Marcus! Och jag kommer att vänta tills allt blir bra igen<3

Inga kommentarer: