torsdag 20 november 2008

Jag tar dag för dag och hoppas att jag kommer över dig snart.

Är fortfarande sjuk så blev ingen skola för mig idag heller, ganska skönt faktiskt!
Men imorgon måste jag gå för han evk möta, om det nu hette så.. Möte med rektorn och allt sånt där. Kanske dags att ta tag i skolan eller försöka leta jobb.. Skolan orkar jag verkligen inte med, fattar inte ett piss.. Men vill heller inte städa toaletter på McDonalds liksom..
Ahja, får se hur det blir imorgon efter mötet , och får se vad dom säger..
Har blivit beroende utav ett spel, haha! Har suttit och spelat det sen igår vid ungefär 4 på dagen, och satt uppe till 2 inatt.. Man blir beroende, helt sjukt! Och skapligt arg också..
Menmen, nu har jag inte så mycket mer att säga så ska återgå till mitt spelande..
Kanske skriver senare.
Kärlek-

Inga kommentarer: