torsdag 13 november 2008

heyheyheyyy

Nu börjar jag ge upp, vafan ska jag göra!?
Jag vill ha han mer än allt annat på denna jord, men det finns inget jag kan göra som kan få han att vilja ta mig tillbaka. Han säger att han vill vara singel, men till vilken anledning? Han säger att han älskar mig och ser en framtid med mig, varför säger han då att han vill vara singel?
Jag tror nästan att han är rädd, rädd för att jag ska såra han igen:/ Men det skulle jag aldrig göra, Aldrig igen skulle jag ljuga för honom. Vill absolut inte se han ledsen eller besviken igen.
Har inte vart i skolan på hela veckan men imorgon ska jag försöka att gå dit.
Har vart med älskade Marcus hela veckan också , kom nästan nyss därifrån.
Alltså han är så underbar! Världens finaste människa, jag märker verkligen att han bryr sig. Men förstår fortfarande inte problemet, varför inte bara ge oss en chans när vi båda vet hur bra vi skulle ha det?
Ahja, nu tänkte jag gå och lägga mig iallafall.
Skriver antagligen imorgon
Kärlek-

Inga kommentarer: