tisdag 18 november 2008

suck my balls!


Det har gått ett tag sen jag skrev, någon dag iallafall.

Har ingenting speciellt att berätta förutom att ingenting blivit bättre, utan bara sämre..

När allting började kännas så bra, det kändes som att det gick bättre och bättre för var dag. Och jag trodde verkligen att det skulle bli vi ingen. Sen ber du mig gå vidare, igen! Jag orkar inte det här en gång till, jag gör verkligen inte det!
Du är liksom min livglädje, det är för dig jag går upp varje morgon. Och det är tack vare dig jag somnar med ett leende på mina läppar & vaknar på samma sätt..
Jag vet att du fortfarande är sårad och mår dåligt, men älskling allt går inte över på en dag!
Tiden läker sår och så är det bara.. Det gör ont på vägen dit, men kämpar du och gör ditt bästa kommer du nå dit. Jag kommer finnas vid din sida sålänge och hjälpa dig så gott jag kan.
Men vänner, nej Marcus.. Vi ska inte vara vänner, jag ser dig inte som en vän heller.
Jag ser dig som min pojkvän, och jag är så himla kär i dig! Kan inte umgås med dig då, vill kunna göra det, men det går inte:/


Ahja, nu ska jag försöka skriva lite oftare och skriva om saker som kanske intresserar er:)..
Jag får hålla tummarna för mig själv att allt kommer bli bra igen, Att det blir jag&Marcus.
Det är det jag drömmer om varje natt, det är mitt mål!
Kärlek-

Inga kommentarer: