måndag 16 februari 2009

måndag

min blogg är ganska död som ni kanske märker, har varken haft ork eller lust att skriva nånting.. faktistk så äre inte så kul som alla säger att det är att ha en blogg, vad är syftet liksom?

sitter här dunder förkyld med feber iallafall, inte alls lika kul..
försökte gå till skolan idag men drog efter lunchen, mådde inte så bra som jag trodde.
hoppas jag frisknar till tills på onsdag, eftersom det är dans då och jag vill helst inte missa något:)

hade en toppen fredag vill jag och lägga till, hur kul som helst hade jag fast jag&elin tvingades att dricka ren sprit, inte det godaste om jag säger så.. men det gled ner i magen rätt bra ändå
träffade några som jag inte träffat på väldigt väldigt länge och det var skit kul det också!=D

nu har jag inte så mycket mer att dela med mig om, snart är det lov och det ska firas såklart.
hoppas på en lika bra fredag som förra, ha det så bra och krya på er till dom som är sjuka! usch&fy
Peace&Love

Inga kommentarer: