tisdag 11 augusti 2009

HIGHWAYMAN

nu sitter jag här som vanligt, klockan är 02.03 och jag är inte ett dugg trött! gud vad trött jag blir på att jag aldrig kan somna om nätterna .. dagarna har gått och jag har fortfarande inte fixat någon kamera eller bild på mitt hår, men det kommer nog ska ni se! (:

idag har jag inte gjort så mycket .. åkte och hälsade på andré på sjukhuset, stackars liten=D hoppas du blir bättre snart iallafall! kom hem för ett tag sen efter att ha träffat elin&miccis på en cigg .. crille och hansson kom förbi och sa hej också .. mychet trevligt

imorgon blire partajjjj för hela bunten, inte druckit sen förra söndagen och haft mina abstinens ryck.. men dagen är fan kommen då emma hansson äntligen ska få dricka sina jävla öl !:D:D:D så jävla happy alltså

nu tänkte jag läsa lite bloggar , kolla runt lite sen försöka sova .
skriver nog om min onsdagskväll på torsdag, natti!


gammal bild på mig & elin

Inga kommentarer: