lördag 1 augusti 2009

lördag 19.20

bara för att jag är så ovan med att jag har börjat blogga så har jag helt och hållet glömt bort att skriva, lite tokigt!

gårdagen vart livad som satan och även mycket rolig..
var först och åt hemma hos min morbror med hela feta släkten (mammas sida) och sen skjutsade min bror hem mig till malin, började fixa mig sen kom felicia och gjorde oss sällskap. drog till fest på skallberget hemma hos joppe, mycket trevligt var det:) träffade även sandra som jag inte träffat på ett bra tag.
min bror kom och hämtade mig runt halv 3 och så fick jag sova på hans soffa.
gick ut runt 3-4 och rökte en cigg med larne och hans kompis som var på vifft i västerås.

idag blir det att träffa felicia och ta en fika, sen får vi helt enkelt se vad vi hittar på för bus :) jag tänkte iallafall vara duktig och ta cykeln ner till stan, så vi har väll cyklat runt hela västerås innan jag är hemma.
ska skärpa mig med skrivandet.
pyssss

Inga kommentarer: