lördag 1 augusti 2009

MAKESOMENOICE

jag säger bara en sak, PAIN! ..jag har så fruktansvärt ont i min tumme, hela tummen liksom . inte en aning om vad jag gjort utan det började bara göra ont för ca 4-5 månader sen, det kommer och går precis som det vill. var till doktorn för ett par veckor sen men han visste inte vad det kunde vara så han skickade mig till runken(stavning?) .. smart som jag är så orkade jag mig aldrig till erikslund och runkta tummen utan tyckte hellre jag kunde ha ont ett tag till, vilket jag ångrar nå fruktansvärt! pain pain pain, att det aldrig går över

som jag skrev lite tidigare så tog jag min cykel ner till stan och mötte upp felicia, vi vandrade mot stugan och beställde varsina smoothis, det är något jag kan dö för! vi satt där i ca 2 timmar sen gled vi till donken för vi vart hungriga, åt lite mat och sen åkte vi hem igen. imorgon blir det förhoppningsvis en crazy night om pengar vill komma till mig, men felicia såklart.
skriver nog en rad eller två imorgon, tänkte nämligen gå och lägga mig. natti natti

Inga kommentarer: