torsdag 6 augusti 2009

NEVERFORGETME



idag har vart en ganska skön dag & är ännu inte slut.
vart väckt av pappa runt 10 ungefär, hade jätte svårt att vakna och gå upp ur sängen.. låg så skönt och var så himla trött så kunde inte ens hålla mina ögon öppna,men tillsist kom jag upp (:
åkte och åt med pappa och janne sen skjutsade pappa över mig till elin, vi satt och loda ett tag sen ringde pappa upp och frågade om vi ville med till hallsta och bada, madde&madde följde också med .. nyss kommit hem från hallsta med några timmars sol&bad, riktigt trevligt var det:)

nu sitter jag här och har nästan precis ätit kina mat, muums säger jag bara!
min kväll/natt blir nog en lugn en, känner inte för att hitta på något utan bara för att sitta och ta det lungt med nån/några.. får se hur det blir:)

imorgon blir det stan med elin som ska sätta in sitt löshår i 2 timmar, kill me typ!
sen på kvällen blir det kräft ätning med elin,madde&kanske madde.. trevligt blir det nog (:
blir en lugn helg eftersom jag fått lite problem med min alkohol drickning, men kommer snart igång igen. var inte oroliga. haha!
skriver antagligen några rader imorgon, pussss


Inga kommentarer: