tisdag 4 augusti 2009

PUTASMILEONMYFACE

idag vaknade jag av elins tjat om att vi hade bråttom.. klev upp ur sängen, gick upp och rökte min morgoncigg som jag inte kan klara mig utan sen började vi fixa oss. glenn och hampus kom och hämtade oss vid halv 9 och då bar det av till vingåker. var där ett tag och sedan åkte vi ner till stan, jag klippte av mitt hår!!!!!!!!! helt otroligt, ångrar det faktiskt .. menmen, det växer väll ut någon gång.

efter stan åkte jag hem och käkade sen gick jag ut och mötte evelina och sara på en cigg, satt och pratade ett tag om allt mellan himmel och jord, evelina är den bästa personen som finns.. fult att säga igentligen, men hon känns verkligen som min egna syster jag aldrig haft. massa love till kvinnan!

nu sitter jag här och är halvt död efter den tidiga morgonen. imorgon åker folk till urf, fyfan vad avundsjuk jag är! ville så gärna dit men min moder ville inte vara snäll och köpa biljett till mig för hon själv ska på kryssning, egoist? JAVISST
ska väll sitta här och dö vid datorn ett tag till sen blir det film skulle jag tro, får se vilken tidpunkt på dygnet jag somnar denna natt. har ej lätt för att somna må jag säga .
bilder på mitt hår kommer in såfort jag fixat det.


Inga kommentarer: